onsdag 7. april 2010

Jeg fant jeg fant jeg fant....

Det er ikke til å legge under en sten (eller noe annet), at jeg kan sympatisere med gullfiskenes hukommelserang på en del emner... Og ikveld kom jeg på noen bilder som jeg hadde glemt, men som ble tatt for litt over 3 måneder siden... Noen ganger er denne gullfiskhukommelsen til å grine av, men desto oftere er det en nyvunnen glede over å oppdage "nye" ting eller en finne igjen old memories.  Legger ut noen av bildende her, så kan dere se selv... Og forresten, forskere har statfestet at gullfisker husker rundt 3måneder om gangen, det viste du vel ikke? =P

------------------------Gullfiskminne ja, ehmmm, og i farta glemte jeg at jeg fant bildene da jeg overførte de til en bærbar harddisk..... E d mulig?  *riste på hodet til det skrangler*

1 kommentar: